Wednesday, August 30, 2006

Midway- Beaverdell -Lake Arlington

17 August 2006

Dimineata, inainte sa plecam din Midway am dat o raita si pe la muzeul de trenuri, unde cindva fusese fosta gara. Erau poze de demult, cind lumea venea la gara sa vada trenurile sa se minuneze de asa minuni. Cei vreo 40 de km pina la Beaverdell am decis sa-I parcurgem pe soseaua. Au fost ceva dealuri (mai ales fata de KVR, unde panta nu depaseste 3% - asta ar fi singurul avantaj sa mergi cu bicicleta pe urmele trenului) dar 40 de km i-am parcurs in cam 2 ore in loc de 4 cit ne-ar fi luat pe KVR.
In Beaverdell, un oras aproape fantomatic, am vazut cel mai vechi hotel din BC – contruit in 1900 – inchipuiti-va cita istorie! La iesirea din Beaverdell am reluat traseul KVR, unde am avut parte de o alta intilnire de senzatie. L-am vazut pe omul ‘care se uita-n patru zari deodata’. Mai exact era un olandez mai batrinel, cu o bicicleta prafuita care cind vorbea cu mine se uita la Mircea si vice-versa. Niciodata nu stiai incotro ii sar ochii. Am povestit si cu el putin, am impartasit din experiente si inapoi la drum. Am ajuns la Lake Arlington destul de tirziu. Camping-ul era ticsit cu rulote. Abia am gasit un metru patrat de iarba sa ne punem cortuletul. Mai nou site-urile sint amejate cu pietris, bune numai pentru rulote. Dispar si camping-urile in curind :- (. Nu aveau nici macar dusuri, s-apai o trebuit sa mergem sa ne spalam in lac ca eram toti prafuiti. In rest, bine ca a venit domnu sa ne incaseze taxa de $10 taman inainte sa ne culcam…

No comments: