Saturday, August 12, 2006

Intentionam spre Radium…

...- 103km fix de la Golden - dar ne-a prins o ploaie de proportii care ne-a obligat sa ne oprim dupa numai 20 de km. Ne-am sculat pe la 6 :30 dimineata si am inceput sa impachetam cortul si lucrurile tacticos. Cerul parea innorat dar nu mai furios ca alte dati. Inainte sa iesim din Golden ne-am oprit la o brutarie si ne-am cinstit cu niste gustari, apoi la o alimentara sa mai cumparam niste fructe si legume proaspete (timp de o saptamina cit am traversat parcurile din Alberta am mincat numai conserve si ne cam saturasem…se-ntelege).
Cum mergeam pe sosea, la un moment s-au auzit niste tunete asurzitoare si in momentul urmator il vad pe Mircea, care era cu vreo 30 de m. in fata mea, ca face stinga brusc si o ia in sus pe un drum nepavat. Ajungem in virful dealului si vedem o casa in constructie. Punem bicicletele la adapost si ne adapostim si noi sub o streasina. La un moment dat apare un om si l-am rugat sa ne lase sa ne adapostim de ploaie. Domnul era proprietarul si constructorul casei. Un pic ursuz la inceput, s-a mai inmuiat apoi si ne-a povestit despre casa lui si cum o construieste singur. Era din Ucraina si traia in Canada de 17 ani. Bine ca am reusit sa ne adapostim, ca apoi a venit o furtuna pe cinste cu grindina deasa. Cum s-a mai oprit putin, ne-am urcat pe biciclete si am pedalat pina am dat de prima cabana unde ne-am cazat. Vreo 6 ore mai tirziu si afara tot ploua….

No comments: