Monday, August 07, 2006

Inca o zi prin munti!

Azi ne-am trezit de dimineata, i-am salutat pe noii nostril vecini – un cuplu mai in virsta care vor pedala in aceeasi directie ca si noi. Ne-au dat niste sfaturi bune in ce priveste traseul spre Vancouver. Poate ne mai intilnim cu ei pe drum.
Azi avem in program o tura cu telefericul si de acolo facut virful Whistler. Pina la teleferic am pedalat 4km de urcus continuu – asa ca am simtit ca meritam si noi putin rasfat. Pina la urma am stat vreo 3 ore pe virf, ne-am plimbat in toate directiile, am vazut cum vine ploaia si apoi soarele peste oraselul din vale. In zare se vedea muntele Pyramid (preferatul lui Mircea) si in partea opusa virful Edith Cavell (un perete negru si inzapezit pe alocuri – preferatul meu :) Pe Whistler am vazut si cele mai dragute veverite (le-am denumit ‘hop-top’) si o planta care semana cu patrunjel (din instinct botanic am denumit-o ‘patrunjel montan’). La venire in jos am trecut si prin orasel sa facem aprovizionare. Ne-am luat mincare pentru vreo 3 zile pentru ca de aici si pina la iesirea din parc nu vom mai gasi nimic.

No comments: