Monday, August 07, 2006

Doamne cata munte!!!

Impreuna cu noii prieteni elvetieni am fost cu masina lor la lac Maligne. Un lac glaciar superb, inconjurat de munti cit vezi cu ochii. Si ce munti! Unul mai fioros ca altul! Am luat o barcuta pina in mijlocul lacului de unde am putut sa admiram peisajul in toata splendoarea. Pe unii munti se mai vedeau ghetari care aveai impresia ca se rostogolesc peste tine. In drum spre camping am vazut si animale salbatice. Un fel de cerbi (se numesc elks) cu niste coarne imense ca aveai impresia ca nici nu pot sa-si miste capul. Hai sa va spun o poveste. La lac Maligne am auzit-o. La inceputul verii un tip facea mountain biking prin padure si la un moment dat este atacat de un elk. Nu avea unde sa fuga si atunci, ca sa se apere, si-a aruncat bicicleta in animal si a luat-o la goana. Isi pierduse complet speranta sa-si regaseasca bicicleta cind paznicul parcului il suna sa-i spuna ca i-a gasit bicicleta. Tipul l-a intrebat pe paznic de unde stie ca este bicicleta lui, la care paznicul i-a spus ca a vazut u elk plimbindu-se prin padure cu o bicicleta pe coarne!!!:))
In aceeasi dimineata, venind de la baie, mi-a iesit in cale o caprioara. Spre deosebire de cele din Saskatchewan, ei nu i-a fost frica deloc. Ba din contra se indrepta indrazaneata spre mine. L-am strigat pe Mircea sa vina sa faca o poza si dinsa nici n-a clipit din ochi. Incredibil ce senzatie!

No comments: