Wednesday, August 30, 2006

Christina Lake- Grand Forks- Midway

16 August 2006


Portiunea asta de drum pare mai bunicica. Pina la Grand Froks ne-am miscat relativ usor.
La Grand Forks ne-am dus la un supermarket si ne-am mai facut niste provizii sa nu fim prinsi prin salbaticie fara mincare. Nu cred ca este lucru mai nasol decit sa suferi de foame cind stii ca trebui sa faci efort. Psihic te obsedeaza. Chiar inainte de Grand Forks am vazut si caprioare - parca era Bamby Land!
Dupa Grand Forks est atit de mult nisip care devine enervant pentru ca bicicleta se impotmoleste incotinuu. Si cind ne gindim ca mai avem 60 de km pina la Midway! Nu stiu ce o fost in capul astora sa declare KVR traseu de biciclete??! Cu un mountain bike fara bagaje poate te-ai descurca dar cu tancurile noastre…ma enrviezzzz!!! Si apoi mai erau si animalele. Tot claxonam la fiecare colt sa speriem ursii. Animalele devin periculoase daca sint luate prin surprindere. Si tot asa cind pindeam sa nu apara ursul – dupa colt tacticoasa vine vaca…Nu ne venea sa credem in mijlocul padurii, 2 vaci! Peisajele erau superbe. La un moment dat pe traseu am dat peste o casuta, un fel de refugiu pentru ciclisti. Inca un tunel. Cind mai erau vreo 14 km pina la Midway am decis sa mai trecem si pe sosea (am gasit un loc unde traseul nostru se intersecta cu soseaua). Ce schimbare de ritm! In jumate de ora am fost la camping. Un camping tare linistit pe malul raului Kettle. A mai trecut o zi grea. A doua zi de dimi a venit ingrijitorul, ne-a salutat, a povestit cu noi si apoi a zis ca nici nu ne mai ia bani.

No comments: