Saturday, February 17, 2007

Inapoi in Santiago de Chile

De la Puerto Montt am laut pe 1 februarie seara un autobuz la Santiago de Chile. Am ajuns pe 2 dimineata in Terminal Borja unde ne-au intimpinat Claudiu si Fernando. Fernando este un chilean care a trait 14 ani in Romania inainte de revolutie. De fapt in Santiago exista un grup de chilieni care au trait in Romania si care se intilnesc periodic. E asa de fain cum vorbesc romaneste. Aproximativ 3000 de chilieni au cerut azil politic in Romania in momentul in care Pinochet a luat puterea in Chile.

Santiago este un oras foarte frumos cu un puternic fler european. Cladiri si biserici impunatoare, o viata culturala foarte boagata.

Weekendul trecut am fost 2 zile si o noapte la Vina del Mar si Valparaiso – un fel de Mamaia de la noi. Am fost si la plaja si am descoperit cu stupoare ca nu ma mai incinta deloc statul la soare. Seara am iesit la un restaurant si am mincat un peste super (i-a placut chiar si lui Mircea care gusta asa ceva peste foarte rar).

Vom mai sta o zi sau doua in Santiago dupa care ne indreptam spre Buenos Aires de unde am eu avionul.

No comments: