Wednesday, December 06, 2006

Prima zi in Cusco

Bine v-am regasit! Din nou la drum, de data aceasta va salut din Cuzco, Peru. Am ajuns aici azi dimineata dupa doua nopti de dormit pe avion si respectiv in aeroport. Complet ametiti am aterizat in Cuzco care ne-a luat in primire fara mila. Aglomeratie de la inceput, culori, agitatie – de departe cel mai exotic loc in care am fost. Cu ajutorul agentilor care te iau in primire din primul moment de cind descinzi in Cuzco, am gasit foarte repede un hotelas dragut, pe o strada linistita ($20/noapte/ camera + mice dejun inclus). Cum am ajuns in camera, ne-am trintit pe pat si am dormit lemn vreo 5 ore. Dupa ce ne-am trezit, am descins la pas in oras. Am coborit pe o straduta linistita in centru, ne-am plimbat prin piete cu produse traditionale (imi pare asa de rau ca nu pot sa-mi cumpar nimic!), cu boutique-ri, cu vinzatori de gustari si fructe la coltul strazii. Am mincat la un mic restaurant local, unde cu 6 soles (cam 3 dolari) am impartit o salata, o supa si o friptura. Am mai gustat si niste specialitati locale – dar n-as putea sa va spun exact din ce erau facute. De la o batrinica am cumparat niste banane si la rest, ne-a dat de fapt o moneda falsa. Noi nici nu ne inchipuiam ca aveam monede false pina cind a trebuit sa platim la restaurant si chelnerul a fugit dupa noi sa ne spuna ca moneda e de fapt falsa. Si uite asa am avut parte de prima aventura in Peru. Bien Venidos!

Din ciclul : cum ne descurcam cu limba, iata si o prima faza comica.

Cum am ajuns la hotelul din Cuzco, ne intreaba receptionista :
- Usted quiere un cuarto matrimonial? (doriti o camera ‘matrimonial’?)
La care imediat m-am gindit ca ne ofera cea mai scumpa camera din hotel, pentru honey-moon si faze din astea si ii spun politicos :
- No, no es necesario!
Se uita putin ciudat la mine si ne duce intr-o camera cu 4 paturi simple. Atunci ne-am prins ca de fapt matrimonial inseamna doar un pat mare, de doua persoane.

No comments: