Wednesday, December 06, 2006

A doua zi in Cuzco

Nefiind inca complet refacuti de la drum, ne-am trezit astazi abia pe la 9:30. Dupa ce am luat micul dejun la hotel am mers pe jos pina la gara sa ne cumparam bilete de tren spre Machu Picchu. Fiind singurul mod de a ajunge la ruine si atractia turistica prin excelenta, pretul biletelor de tren este destul de pieperat (US$68/dus-intors/persoana plus $37 intrarea la ruine). Asa ca plecam maine de dimineata la 5, stam la Agua Qualiente o noapte si a doua zi mergem pe jos la Machu Picchu.
La intoarcere de la gara, ne-am oprit la piata de legume si fructe locala. O nebunie! Am cumparat 2 avocado mari si gustosi, banane micute si dulci, un ananas, brinza, mere, rosii. Nu cunosteam majoritatea produselor si semintelor pe care le vindeau si deocamdata am decis sa nu ne aventuram prea mult:) Mie mi-a placut foarte mult la piata, sa gust din toate produsele - e singurul loc aglomerat care nu ma oboseste (Mircea zice ca e din cauza mincarii a-tot-inconjuratoare:)).
Ne-am pierdut putin prin strazile inguste si ametitoare din oras, am trecut pe linga o scoala de fete care au inundat straduta cu uniformele lor verzi, am intrat in bisericute linistite...
La intoarcere la hotel ne-am infruptat din bunatatile de la piata si acum ne pregatim de culcare, mai ales ca maine trebuie sa ne trezim pe la 4:30 dimi. Buena Noche!

No comments: